
Gostynin, dnia 2.12.2025 r.
SO.5556.3.2025
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych w częściach tj.:
1) Część 1 – Przeprowadzenie szkolenia kadry Urzędu Miasta oraz kadry podmiotów i instytucji podległych obsługujących podmioty OL i OC z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej;
2) Część 2 – Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla dzieci i młodzieży szkolnej,
w ramach zadania „Szkolenia oraz kampania informacyjna z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej” realizowanego przy udziale pomocy finansowej w formie dotacji celowej w ramach „Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025” zgodnie z umową nr WBZK-V.3146.2.241.2025.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert cenowych na przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Zamówienie realizowane będzie na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. – o ochronie ludności i obronie cywilnej. ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. – o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907 ze zm.)
Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:
80550000-4 – Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa; 80500000-9 – Usługi szkoleniowe
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część przedmiotu zamówienia.
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla wszystkich części przedmiotu zamówienia – do dnia 22 grudnia 2025 r.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają potencjał techniczny i osobowy niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie stanowiące załącznik Nr 4 do oferty;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 514).
3) spełniają następujące wymagania:
a) Część 1 – Przeprowadzenie szkolenia kadry Urzędu Miasta oraz kadry podmiotów i instytucji podległych obsługujących podmioty OL i OC z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej;
– wykonawca musi spełniać wymagania dla podmiotów prowadzących szkolenia, o których mowa w art. 50 ust. 2, 3 i 4 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. – o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907 ze zm.) oraz w § 11 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. – w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz.U. z 2025 r., poz.162);
– na potwierdzenie spełniania ww. wymagań Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty dokumentu: Informacja o wyniku przeprowadzonej weryfikacji – wystawionego przez Akademię Pożarniczą.
b) Część 2 – Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla dzieci i młodzieży szkolnej;
– Wymagania jak wyżej dla części 1.
4. Doświadczenie
Przed wyborem oferty Zamawiający może zażądać od Wykonawców programu szkoleń oraz poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o podobnych charakterze/zakresie – w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty.
5. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca sporządzając ofertę powinien przewidzieć wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4) Zaproponowana cena będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 5 grudnia 2025 r. do godz. 9:00 – w formie elektronicznej na adres: malgorzata.redzikowskamystkowska@gostynin.pl
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, należy sporządzić i jako dokument/dokumenty elektroniczne podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie skanu podpisanej oferty i załączników – przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
8. Termin związania ofertą: 30 dni.
9. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pani Małgorzata Rędzikowska-Mystkowska – Wydział Spraw Obywatelskich (telefon: 24 236-07-28).
10. Gmina Miasta Gostynina zwana dalej „Zamawiającym”
REGON: 611015431 NIP: 971-06-64-961
adres do korespondencji:
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin
Tel. Zamawiającego: 24 236-07-28, 24 236-07-10
Adres strony internetowej: http://www.umgostynin.bip.org.pl
11. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nieuzyskania dofinansowania lub wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
12. Informacje o formalnościach
1) Po otwarciu ofert, Zamawiający opublikuje na stronie prowadzonego postępowania zestawienie złożonych w postępowaniu ofert.
2) Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym
Załącznik nr 5 – Wzór umowy
Załącznik nr 6 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
- Data udostępnienia w BIP: 2025-12-02 11:57:38
- Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-12-02 12:10:57
- Liczba odsłon: 21
- Historia dokumentu: